Skip to main content
30. august 2024

Wolfpack har fået ekstra funding til missionen om at skabe verdens letteste udgiftshåndtering

Teamet fra Wolfpack har rejst $1.000.000 i seed-investering, og de kan derfor nu optimere deres løsning endnu mere til gavn for virksomheder.

Af: Nete Hjort Ploug | Foto: Wolfpack

Wolfpacks app gør det nemmere for medarbejdere at lægge penge ud for den virksomhed, de arbejder for. Den digitale løsning gør det muligt at uploade kvitteringer, godkende og afvise indkøbene og tilbagebetale penge fra ét samlet system. Det giver virksomhedsledere det fulde overblik og kontrol.

I marts 2024 landede en stor opdatering til app’en under navnet Wolfpack 2.0, der gjorde det endnu nemmere at administrere udgifter på tværs af virksomheder.

Wolfpack går all in på deres målsætning 

Med de nye midler kan Wolfpack nu videreudvikle deres digitale system. Allerede den 1. oktober kan du få adgang til en masse nye funktioner. Funktionerne givet ét samlet overblik over samtlige udgifter i virksomheden. Det gør det både lettere at håndtere økonomien og gør arbejdsgangene mere sikker. Derudover bliver det muligt at integrere betaling af både danske og internationale overførsler.

Hvis du skriver dig på ventelisten via wolfpack.dk, kommer du først i køen til lettere udgiftshåndtering og får desuden 50% rabat resten af året.